Duyurular: HIZ DEÐÝL, HAZ ÝÇÝN
www.ikod.org.tr
facebook.com/ikodklasik
twitter.com/ikodklasik
youtube.com/ikodklasik
instagram/ikodklasik
forum.ikod.org.tr
ikodklasik@gmail.com
*
Hogeldiniz, Ziyareti.Ltfen giri yapn veya kayt olun. Kasm 13, 2025, 07:41:08 S


Kullanc adnz, parolanz ve aktif kalma sresini giriniz


HIZ DEÐÝL,HAZ ÝÇÝN!

Sayfa: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 24  Hepsi   Aa git
  Yazdr  
Gnderen Konu: ILGINC VE SIRADISI OZELLIKLER ???  (Okunma Says 129472 defa)
0 ye ve 3 Ziyareti konuyu incelemekte.
KemalAkel

evrimd evrimd

Mesaj Says: 10466


- C H E V R O L E T -


« Yantla #80 : Mays 06, 2009, 10:36:54 S »

57 Chevy'de uygulamaya baslanan vakumlu kulluk olayinin resimleri herhalde .. Opsiyonel bir ozellik ve ekstra para ile satin alinabiliyordu...

Kemal agabey, resimleri cok guzel koymussun ama bilgi vermemissin, biraz soru gibi mi olsun istedin acaba?


Tesekkurler paylasimlar icin..

Serdar

Serdarcým, daha yeni msjý gördüm ve geciken cevap için kusura bakma.

Resimleri eklerken soru sormak aklýma gelmedi ama konu baþlýðý ile ilgili olarak ekledim.
''Biblolar'' baþlýðýna Fabrika niteliðinde orijinal olan 57 linkini ekledim ve Cenk ile arabanýn yaþamýþ güzelliði hakkýnda konuþurken Cenk bana vakum meselesini ''Ýlginç''e ekle dedi.
Aslýnda altýna not düþüp Serdar ilgili bilgiyi verir demeliydim.  (Ama yazmaya ne hacet Serdar gerekli açýklamayý yaptý bile.)
Kaytl
bigshark
ÝKOD ÜYESÝ

evrimd evrimd

Mesaj Says: 14768


SERDAR GENÇ/ Abi ýsýrýr mý? Yok, Isýrmaz , Öper !


« Yantla #81 : Mays 12, 2009, 05:40:49 S »

58 buick limited o kadar uzunmuþki dik yokuþlarda arka tampon yere sürtmesin diye arkaya citroenlerdekine benzer havalý amortisör konmuþ gerektiði zaman devreye sokuluyormuþ.

1958 Buick Limited modeli en ust versiyon, donemindeki en uzun araba olan Cadillac'dan bile daha uzun,ama tekerlerler arasi mesafe Cadillac'dan kisa, boyle olunca arka tampon mesafesi, arka tekerlekten sonra oldukca uzun .. G.M. o donem diger markalarda da opsiyonel olarak kullanima sundugu " Air Poise/havali suspansiyon" sistemini 1958 Buick Limited modelinde standart olarak kullanmis. Hidrolik direksiyon pompasi ile ortak kullanilan bir kompresor sayesinde, arabanin 4 tekerleginin oldugu bolumdeki suspansiyon sisteminde havali bir yapi kurmus, bu sayede rahat konforlu ve istenilen yukseklikte bir ayarlama saglanmis. Cenk Bey'in soyledigi gibi arabanin uzun arka yapisi yuzunden , dik yokuslarda arka tamponun yere carpmasinin onune gecmek icin arka taraf suspansiyon sayesinde istenilen yukseklige cikarilabiliyormus.





1958 Buick Limited -Oldukca uzun arka tampon cikintisi goze carpiyor...

Ama ne yazik ki gelen sikayetler ( genellikle garaja birakilan araba sabah kalkildiginda yere yapismis bulunuyormus ) sonucunda, G.M. 1958 Buick Limited modellerini geri cagirip, bir coguna eski duzen amortisor koymus. Gunumuzde orjinal havali suspansiyonlu 1958 Buick Limited bulmak oldukca zormus ve zaten bu sistemi G.M. Bucik'te sadece 1958 yilinda kullanip sonradan opsiyon listesinden kaldirmis..


Daha once bahsettigimiz konu ile ilgili 1958 Buick brosurunde de konu anlatiliyor.Buna gore, bir dugme ile araba yaklasik 14 cm yukselebiliyormus. Dik yokuslarda, araba lastigi degistiriken kriko yerlestirme sirasinda ve/veya lastiklerin beyaz yanaklarini yikarken bu sistem yardimci oluyormus..(alttaki resimlere dikkat edin)
Kaytl

57 Chevy is the BEST!
bigshark
ÝKOD ÜYESÝ

evrimd evrimd

Mesaj Says: 14768


SERDAR GENÇ/ Abi ýsýrýr mý? Yok, Isýrmaz , Öper !


« Yantla #82 : Haziran 19, 2009, 03:39:56 S »

1957 Model Imperial  on far "tek/cift" secme opsiyonu...








Crown ve LeBaron modelinde opsiyonel (ekstra para odemeden/istege bagli secilebiliyor) , Imperial modelinde ise istenirse  ekstra para karsiligi on tarafta cift far alinabiliyormus. Daha once hic bir arabada ayni model yili icinde  on farlarin tek yada cift olarak secilebilme  ozelligini gormemistim. Ilginc geldi, paylasayim istedim...

Kaytl

57 Chevy is the BEST!
bigshark
ÝKOD ÜYESÝ

evrimd evrimd

Mesaj Says: 14768


SERDAR GENÇ/ Abi ýsýrýr mý? Yok, Isýrmaz , Öper !


« Yantla #83 : Haziran 19, 2009, 04:17:55 S »


1951 Kaiser Frazer Manhattan Convertible, ender 4 kapili convertible modellerden biri..






Daha once, 1966-1967 Lincoln Continental Convertible modellerinin  " Son 4 Kapili Amerikan Convertible" arabalar oldugundan bahsetmistik. 1951 yilinda bu ozellik KaiserFrazer'da varmis.. Sizlerinde bildigi baska Fabrikasyon 4 kapili Convertible varsa ekleyin lutfen..





Bu arada yukaridaki Lincoln'un on cam silgi yapisi (Ters)  bile onu ilginc ve siradisi yapiyor..Oyle degil mi??
Kaytl

57 Chevy is the BEST!
cengizarsay
ÝKOD ÜYESÝ

evrimd evrimd

Mesaj Says: 565



« Yantla #84 : Haziran 19, 2009, 07:10:57 S »

Epey 4 kapýlý convertible var, hatta bunlara daha eski yýllarda Phaeton (Fayton) karoseri deniyordu.

www.a-springs.com/1928_Model_A_Ford_Phaeton.jpg
Kaytl

Cengiz Arsay
bigshark
ÝKOD ÜYESÝ

evrimd evrimd

Mesaj Says: 14768


SERDAR GENÇ/ Abi ýsýrýr mý? Yok, Isýrmaz , Öper !


« Yantla #85 : Temmuz 29, 2009, 10:01:31 »



1951 Hudson Hornet modelinin sase/govde yapisi oldukca ilginc, o zamanlar bu turden bir yapiya baska bir arabada rastlamak mumkun degil..Tamamen celikten uretilmis sase govde ile birlesmis, on ve arkadan yolcu oturma bolumlerini kapsayan,hatta arka tekerlekleri bile icine alan, tavanin bir kismini da bu yapiya ekleyen boyle bir sase-govde o donemdeki hic bir arabada yoktu.Bilinen en saglam ve dayanikli govde-sase yapisi yuzunden arabanin agirlik merkezi yere cok yakindi, bu ozelllik sayesinde mukemmel bir yol tutus saglaniyordu.Fakat bu govde sase yapisinin degistirilmesi cok zor ve masrafli oldugundan, Hudson Hornet  kolay kolay model degisikligine gidemedi ve diger markalar ile rekabet edemedi..
   
Kaytl

57 Chevy is the BEST!
bigshark
ÝKOD ÜYESÝ

evrimd evrimd

Mesaj Says: 14768


SERDAR GENÇ/ Abi ýsýrýr mý? Yok, Isýrmaz , Öper !


« Yantla #86 : Temmuz 29, 2009, 11:09:39 »

valla Hakancigim, 1951 Hudson Hornet'i arastirdikca  hasta oldum arabaya her yonuyle.. Cok ilginc ve ozellikli bir araba.. Listemde hizla ust siralara dogru yukseliyor.. Blog sayfamda araba ile ilgili daha detayli aciklamalar var, bakmissindir umarim.. Ney Ney Ney
Kaytl

57 Chevy is the BEST!
impalaboy

evrimd evrimd

Mesaj Says: 509


MURAT ERGÜL


« Yantla #87 : Temmuz 29, 2009, 03:06:39 S »

ROLLS ROYSE SW
Kaytl

MURAT ERGÜL-TRABZON
0532 493 59 22
impalaboy

evrimd evrimd

Mesaj Says: 509


MURAT ERGÜL


« Yantla #88 : Temmuz 29, 2009, 03:08:33 S »

Kaytl

MURAT ERGÜL-TRABZON
0532 493 59 22
impalaboy

evrimd evrimd

Mesaj Says: 509


MURAT ERGÜL


« Yantla #89 : Temmuz 29, 2009, 03:11:05 S »

1962 DODGE DAT 8 KAPILI
Kaytl

MURAT ERGÜL-TRABZON
0532 493 59 22
Sayfa: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 24  Hepsi   Yukar git
  Yazdr  
 
Gitmek istediiniz yer:  

MySQL Kullanyor PHP Kullanyor Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2009, Simple Machines

HIZ DEÐÝL,HAZ ÝÇÝN!
XHTML 1.0 Uyumlu! CSS Uyumlu! KOD Design by nar biliim
Bu Sayfa 0.097 Saniyede 19 Sorgu ile Oluturuldu