Duyurular: HIZ DEÐÝL, HAZ ÝÇÝN
www.ikod.org.tr
facebook.com/ikodklasik
twitter.com/ikodklasik
youtube.com/ikodklasik
instagram/ikodklasik
forum.ikod.org.tr
ikodklasik@gmail.com
*
Hogeldiniz, Ziyareti.Ltfen giri yapn veya kayt olun. Kasm 13, 2025, 07:40:03 S


Kullanc adnz, parolanz ve aktif kalma sresini giriniz


HIZ DEÐÝL,HAZ ÝÇÝN!

Sayfa: 1 2 3 [4] 5 6 ... 24  Hepsi   Aa git
  Yazdr  
Gnderen Konu: ILGINC VE SIRADISI OZELLIKLER ???  (Okunma Says 129466 defa)
0 ye ve 3 Ziyareti konuyu incelemekte.
cenkurganci
ÝSTANBUL

evrimd evrimd

Mesaj Says: 221


CENK URGANCI


« Yantla #30 : Nisan 03, 2009, 05:18:41 S »

Bigshark resimli desteklerin için teþekkürler.Ayrýca bu cadillac ýn en güzel örneklerinden birini yakýndan görmek isteyenler Çengelköydeki Sabri Artam otomobil müzesini ziyaret etsinler.Yakýndan görmeye deðer.
Kaytl

CENK URGANCI-ÝSTANBUL
bigshark
ÝKOD ÜYESÝ

evrimd evrimd

Mesaj Says: 14768


SERDAR GENÇ/ Abi ýsýrýr mý? Yok, Isýrmaz , Öper !


« Yantla #31 : Nisan 03, 2009, 05:49:43 S »

Cenk Bey ne demek, sizin katkilariniza ben de elimden geldigince yardimci olmaya calisiyorum.Ama sitedeki diger arkadaslarimizin da katkilarini bekliyoruz,nerdesiniz Amerikan'cilar, klasikciler Ney??  Ney Ney Ney

Valla ben bu 1958 Cadillac Eldorado Brougham'i gordugumden beri kendisine hayran kaldim. O'na bir cok yerde Cadillac'larin Cadillac'i deniyor ve bulunmasi /gorulmesi nadir klasiklerin basinda geliyor...Ben sahsen kendisini  57 chevy kadar sevdim. (O'ndan daha cok sevdim desen yalan olur, ilk goz agrisinin onune kolay kolay gecilmiyor. )
Kaytl

57 Chevy is the BEST!
bigshark
ÝKOD ÜYESÝ

evrimd evrimd

Mesaj Says: 14768


SERDAR GENÇ/ Abi ýsýrýr mý? Yok, Isýrmaz , Öper !


« Yantla #32 : Nisan 03, 2009, 05:55:50 S »

57 ford fairlane 500 skyliner açýlýr tavanýn bagaja girmesi.

http://www.klasikoto.net/web/forum/index.php?topic=702.0

http://www.klasikoto.net/web/forum/index.php?topic=274.0

Kaytl

57 Chevy is the BEST!
cenkurganci
ÝSTANBUL

evrimd evrimd

Mesaj Says: 221


CENK URGANCI


« Yantla #33 : Nisan 03, 2009, 06:02:52 S »

55-56 Packard caribbean da çift taraflý koltuk döþeme kýlýfý sayesinde canýnýz sýkýldýðýnda döþeme kýlýfýný ters düz yapýnca tekrar sýkýlana kadar yeni bir döþemeniz olabiliyor.
Kaytl

CENK URGANCI-ÝSTANBUL
bigshark
ÝKOD ÜYESÝ

evrimd evrimd

Mesaj Says: 14768


SERDAR GENÇ/ Abi ýsýrýr mý? Yok, Isýrmaz , Öper !


« Yantla #34 : Nisan 03, 2009, 06:15:30 S »

58 buick limited o kadar uzunmuþki dik yokuþlarda arka tampon yere sürtmesin diye arkaya citroenlerdekine benzer havalý amortisör konmuþ gerektiði zaman devreye sokuluyormuþ.

1958 Buick Limited modeli en ust versiyon, donemindeki en uzun araba olan Cadillac'dan bile daha uzun,ama tekerlerler arasi mesafe Cadillac'dan kisa, boyle olunca arka tampon mesafesi, arka tekerlekten sonra oldukca uzun .. G.M. o donem diger markalarda da opsiyonel olarak kullanima sundugu " Air Poise/havali suspansiyon" sistemini 1958 Buick Limited modelinde standart olarak kullanmis. Hidrolik direksiyon pompasi ile ortak kullanilan bir kompresor sayesinde, arabanin 4 tekerleginin oldugu bolumdeki suspansiyon sisteminde havali bir yapi kurmus, bu sayede rahat konforlu ve istenilen yukseklikte bir ayarlama saglanmis. Cenk Bey'in soyledigi gibi arabanin uzun arka yapisi yuzunden , dik yokuslarda arka tamponun yere carpmasinin onune gecmek icin arka taraf suspansiyon sayesinde istenilen yukseklige cikarilabiliyormus.





1958 Buick Limited -Oldukca uzun arka tampon cikintisi goze carpiyor...

Ama ne yazik ki gelen sikayetler ( genellikle garaja birakilan araba sabah kalkildiginda yere yapismis bulunuyormus ) sonucunda, G.M. 1958 Buick Limited modellerini geri cagirip, bir coguna eski duzen amortisor koymus. Gunumuzde orjinal havali suspansiyonlu 1958 Buick Limited bulmak oldukca zormus ve zaten bu sistemi G.M. Bucik'te sadece 1958 yilinda kullanip sonradan opsiyon listesinden kaldirmis..
Kaytl

57 Chevy is the BEST!
cenkurganci
ÝSTANBUL

evrimd evrimd

Mesaj Says: 221


CENK URGANCI


« Yantla #35 : Nisan 03, 2009, 06:44:46 S »

Süper araþtýrma yeteneði tebrikler.Birde unutmadan 54-57 yýllarý arasýnda üretilen 42 beygirlik küçük dev Nash metropolitan baþlýbaþýna ilginçlik abidesi ve ellilerin sembollerinden biridir bence.
Kaytl

CENK URGANCI-ÝSTANBUL
KemalAkel

evrimd evrimd

Mesaj Says: 10466


- C H E V R O L E T -


« Yantla #36 : Nisan 03, 2009, 09:35:46 S »

1955 1956 Cadillac larda tavanda önden arkaya doðru giden þeffaf havalandýrma borularu (arka koltukta oturan yolcularýn ýsýnmasý veya serinlemesi için )

Sabri Koru'nun Cadillac'ý




Kaytl
57erol
H-QP 57 GURBET DE YABANCI MEMLEKET TE ALMANCI

evrimd evrimd

Mesaj Says: 5728



« Yantla #37 : Nisan 03, 2009, 09:41:18 S »

BU HAVALI SUSPANSIYON 58 CHEVROLET LERDEDE VAR
Kaytl

chEROLet
cuneytkar
MODERATOR

evrimd evrimd

Mesaj Says: 1273


Cüneyt Karpuzoðlu / ÝKOD


« Yantla #38 : Nisan 04, 2009, 12:50:35 »

Buda extra long Buick Limited (Plus Continental Kit)



Bu aþaðýdaki 60 Cadillac Eldarado dada havalý süspansiyon vardý...



Herkese selamlar.Cüneyt... Karizmatik

Kaytl
cenkurganci
ÝSTANBUL

evrimd evrimd

Mesaj Says: 221


CENK URGANCI


« Yantla #39 : Nisan 04, 2009, 11:24:07 »

Buick artýk o kadar yenilik yapmýþki artýk iþin cývýðý çýkmýþ,yapýcak deðiþiklik kalmayýnca 60 buick kilometre kadranýný  göstergenin içine ters yerleþtirmiþ,karþýsýnada ayna koymuþ,þöför kilometrenin aynadan yansýmasýný düz olarak görüyormuþ.
Kaytl

CENK URGANCI-ÝSTANBUL
Sayfa: 1 2 3 [4] 5 6 ... 24  Hepsi   Yukar git
  Yazdr  
 
Gitmek istediiniz yer:  

MySQL Kullanyor PHP Kullanyor Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2009, Simple Machines

HIZ DEÐÝL,HAZ ÝÇÝN!
XHTML 1.0 Uyumlu! CSS Uyumlu! KOD Design by nar biliim
Bu Sayfa 0.08 Saniyede 15 Sorgu ile Oluturuldu