Duyurular: HIZ DEÐÝL, HAZ ÝÇÝN
www.ikod.org.tr
facebook.com/ikodklasik
twitter.com/ikodklasik
youtube.com/ikodklasik
instagram/ikodklasik
forum.ikod.org.tr
ikodklasik@gmail.com
*
Hogeldiniz, Ziyareti.Ltfen giri yapn veya kayt olun. Kasm 13, 2025, 07:41:13 S


Kullanc adnz, parolanz ve aktif kalma sresini giriniz


HIZ DEÐÝL,HAZ ÝÇÝN!

Sayfa: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 24  Hepsi   Aa git
  Yazdr  
Gnderen Konu: ILGINC VE SIRADISI OZELLIKLER ???  (Okunma Says 129472 defa)
0 ye ve 2 Ziyareti konuyu incelemekte.
classic61
ÝKOD ÜYESÝ

evrimd evrimd

Mesaj Says: 3862


MELÝH KAYIRAN Moskova


« Yantla #110 : Eyll 17, 2009, 06:49:06 S »

Plainsman'in hikayesini simdi okudum. Bugunlere saglam gelmesi mucize gibi. Yeni sahibi huzur evi gibi bir muzeye ceker herhalde.
Kaytl

56 Chevy ve bir yerlerde 84 Caprice SW olacak...
hakan987
Hakan Karataþ

evrimd evrimd

Mesaj Says: 214


Forever Old Americans


« Yantla #111 : Eyll 22, 2009, 08:48:58 S »



Baska bir arzunuz???




estaðfirullah abi, ricamýz olur..
Kaytl

Forever Old Americans
57erol
H-QP 57 GURBET DE YABANCI MEMLEKET TE ALMANCI

evrimd evrimd

Mesaj Says: 5728



« Yantla #112 : Ekim 11, 2009, 01:13:46 S »

1963 studebaker stw. tavaninin arka bölümünün acilmasi
http://www.youtube.com/watch?v=eOm5P1AkUi4&feature=player_profilepage#
Kaytl

chEROLet
cobrajet

evrimd evrimd

Mesaj Says: 146


« Yantla #113 : Ekim 11, 2009, 07:04:10 S »

serdar bey size bir sorum olucak 1975 , 77 arasý regal , oldsmobile, g lemans larda arka benzin depo giriþinde ( plakalýðýn altýnda sað veya sol üst köþede bir düðme war duyduðuma göre bu gerektiðinde aracýn arka kýsmýný alçaltýp yükseltemeye yarýyormuþ ,þuan o sistem bir çok arabada çalýþýr durumda olmasada bu konuda bir bilgi verirseniz sevinirim
Kaytl
CcRider

evrimd evrimd

Mesaj Says: 219



« Yantla #114 : Ekim 12, 2009, 08:39:20 S »



Iþýklý otomobil lastiði
1961 - Yarý þeffaf ince bir dýþ lastik, içinde de ampuller! Goodyear’ýn bu en eðlenceli icadý, yolda ikide bir patlayan ampullere para dayanmayacaðý için rafa kalkmýþ
Kaytl

Okan ÖZTÜRK
bigshark
ÝKOD ÜYESÝ

evrimd evrimd

Mesaj Says: 14768


SERDAR GENÇ/ Abi ýsýrýr mý? Yok, Isýrmaz , Öper !


« Yantla #115 : Ekim 13, 2009, 08:03:49 »

serdar bey size bir sorum olucak 1975 , 77 arasý regal , oldsmobile, g lemans larda arka benzin depo giriþinde ( plakalýðýn altýnda sað veya sol üst köþede bir düðme war duyduðuma göre bu gerektiðinde aracýn arka kýsmýný alçaltýp yükseltemeye yarýyormuþ ,þuan o sistem bir çok arabada çalýþýr durumda olmasada bu konuda bir bilgi verirseniz sevinirim

Konuyu arastiriyorum, bir seyler bulursam paylasacagim.

Tesekkurler,

Serdar
Kaytl

57 Chevy is the BEST!
bigshark
ÝKOD ÜYESÝ

evrimd evrimd

Mesaj Says: 14768


SERDAR GENÇ/ Abi ýsýrýr mý? Yok, Isýrmaz , Öper !


« Yantla #116 : Ekim 13, 2009, 11:56:06 »

1983 Hurst/Olds Cutlass  sadece gumus rengi ve siyah olarak uretilmistir. Arabada, 3 vites kollu "lightning rod" isimli bir vites yapisi vardir ve bu vites yapisi fabrikasyon olarak sadece  1983-1984 Hurst/Olds Cutlass modellerine ozgudur.(Sonradan Camaro ve Firebird'lerde uygulama alani bulmustur.)Vites kullanim ozellikleri asagida gorulebilir:


  1.Kol     2.Kol   3.Kol

   P    
   R    
   N          3        2
  OD         2        1
   D    

Birinci kol, bildigimiz yerden otomatik vites koludur ve Park,Geri vites (R) , Bos (N) , Overdirve (OD) ve surus (D) konumlarinda kullanilabilir.Araba D vites konumuna getirildiginde, diger kollar yardimiyla , ornegin ortadaki kolu asagiya indirerek 2. vitese, en sagdaki 3. kolu indirerek 1. vitese gecirebiliyor.Vitesi buyutmek icin yukari, kucultmek icin asagi konumlara getirmek gerekiyor.(O zamanlar icin oldukca karisik bir uygulama, ozellikle hanim suruculerin bu vitesleri karistirdiklari, yuksek suratlerde arabayi 1. vitese gecirmeye calisip sanzumanda sorunlar ortaya cikardiklari gorulmustur.)

Cok ilginc ve degisik bir uygulama olarak 1983/1984'lerde karsimiza cikan bu durum, gunumuzde bir cok marka arabada gorulmeye  baslanan "triptronik" vites uygulamasinin degisik bir cesididir.












Kaytl

57 Chevy is the BEST!
bigshark
ÝKOD ÜYESÝ

evrimd evrimd

Mesaj Says: 14768


SERDAR GENÇ/ Abi ýsýrýr mý? Yok, Isýrmaz , Öper !


« Yantla #117 : Ekim 15, 2009, 03:40:20 S »

serdar bey size bir sorum olucak 1975 , 77 arasý regal , oldsmobile, g lemans larda arka benzin depo giriþinde ( plakalýðýn altýnda sað veya sol üst köþede bir düðme war duyduðuma göre bu gerektiðinde aracýn arka kýsmýný alçaltýp yükseltemeye yarýyormuþ ,þuan o sistem bir çok arabada çalýþýr durumda olmasada bu konuda bir bilgi verirseniz sevinirim

Selamlar,

1976 'da ilk defa GM markalarindan Oldsmobile Toronado'da opsiyonel olarak sunulan bir ozellik; arka tarafi  yari-otomatik alcaltma/yukseltme sistemi uygulanmaya baslanmis.(Sonrasinda Buick ve Pontiac'da da uygulama alani bulmus).Surucu, arka amortisorleri torpido'daki kontrol dugmesi vasitasiyla normal, orta veya agir yuk konumlarina gore ayarlayabiliyor ve arka taraftaki yukun agirligina gore arabanin arkasi kendiliginden alcalip/kalkabiliyormus. Bu bilgi disinda maalesef baska bir seye rastlamadim, sizin dediginiz gibi depo kapagi yaninda bir dugme falan bulamadim..




Kaytl

57 Chevy is the BEST!
mustang_tutkusu

evrimd evrimd

Mesaj Says: 1097


Bayram


« Yantla #118 : Ekim 15, 2009, 04:16:03 S »

vites deðiþtireyim derken adam kaza yapar bunula
Kaytl

nasib eylemezse MÂBUD neylesin sultan mahmut
hakan987
Hakan Karataþ

evrimd evrimd

Mesaj Says: 214


Forever Old Americans


« Yantla #119 : Ekim 19, 2009, 02:09:07 S »

bu a.a.'larý çok farklý bir dünya ya..
Kaytl

Forever Old Americans
Sayfa: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 24  Hepsi   Yukar git
  Yazdr  
 
Gitmek istediiniz yer:  

MySQL Kullanyor PHP Kullanyor Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2009, Simple Machines

HIZ DEÐÝL,HAZ ÝÇÝN!
XHTML 1.0 Uyumlu! CSS Uyumlu! KOD Design by nar biliim
Bu Sayfa 0.089 Saniyede 15 Sorgu ile Oluturuldu