İKOD
YÖNETİM
Çevrimdışı
Mesaj Sayısı: 4281
HIZ DEĞİL,HAZ İÇİN...
|
|
« Yanıtla #20 : Ocak 09, 2011, 07:13:02 ÖS » |
|
Değerli İKOD ve Klasikoto.org üyeleri,
Her ne kadar sevgili dostumuz Serdar (Bigshark) bizlerden önce sizleri Ulaştirma bakanlığını muayenelerle ilgili kusur listesi ile ilgili bilginlendirmiş olsa da biz yine de sizleri son gelişmelerden haberdar etmek istedik.
7 Ocak Cuma günü Sayın Cengiz Arsay,son günlerde araç muayenelerinde amber veya turuncu renkli sinyal camları sorunuyla ilgili olarak TÜVTÜRK’ün merkezinde Ulaştırma Bakanlığındaki temsilcilerinin de bulunduğu bir toplantıya katıldı. Cengiz beyin toplantıyla ilgili tarafımıza geçtiği notları aşağıda bilgilerinize sunmaktayız.
"Trafik kanununda veya ilgili mevzuatlarda "klasik/antika otomobil" diye bir tanım yok, bu nedenle de günümüz araçları ile aynı kefeye konuyoruz. Ne var ki elde ettiğimiz sonuç sevindirici. İKOD’un, KOK’un yazdığı yazıların üzerine Bakanlıkla yapılan çalışmada, "kırmızı sinyal camlı araçların hafif kusurlu olarak muayeneyi geçmesi" sağlanmış durumda. Bu uygulama 24 Ocak'ta başlayacak – dolayısı muayenesi gelen araçların muayenlerini 24 Ocak ertesine bırakmalarını öneriyoruz.
Bu arada şunu da not etmekte yarar var. Bu sorunu kısa vadeli çözüyor. Çünkü, bir çevirme esnasında trafik polisi hafif kusurun giderilmediğini tespit ederse ceza yazabilecek.
Bunun dışında TÜVTÜRK ile Almanya'daki uygulamanın detaylarının edinilmesi konusunda da mutabakata vardık. Bu detaylar burada yapılacak çalışmalara yardımcı olması için bize iletilecek.
Emniyet kemeri ve flaşör konusunda yaşanan sıkıntılar ise tamamen istasyondaki yetkililerin bilgisizliğinden kaynaklanıyor. Turuncu sinyal camı/flaşör/emniyet kemeri konularında istasyonlarda sorun yaşanması halinde istasyon görevlileri ile tartışmaya girilmeyerek merkezden aşağıdaki yetkiliyi aramamız isteniyor:
Kutay Gedik Tel: 0212 366 9900 Direkt: 0212 366 9948 Mobil: 0530 401 3662
Önemli hatırlatma: Bu yetkiliyi kesinlikle diğer konularla ilgili (örneğin fren sisteminizin geçmemesi, far ayarları, silecekler, yağ kaçakları halinde) aramayınız."
Sayın Klasikoto.org üyeleri, Bütün bu sorunların daha çok dikkate alınması için İstanbul ve çevre illerdeki klasik otomobilsever dostlarımızın İKOD’a diğer büyükşehirlerdeki dostlarımızın da bir dernek çatısı altında birleşmesini önemle rica ediyoruz..
Saygılarımızla, İKOD YÖNETİM KURULU,
|
|
|
Kayıtlı
|
|
|
|
egurgen
Çevrimdışı
Mesaj Sayısı: 587
|
|
« Yanıtla #21 : Ocak 09, 2011, 07:25:30 ÖS » |
|
teşekürler İKOD - teşekürler sn. CENGİZ ARSAY . kısa zamanda , büyük adım ...
|
|
|
Kayıtlı
|
|
|
|
alptuna
alptuna
Çevrimdışı
Mesaj Sayısı: 920
İbrahim Fakioglu
|
|
« Yanıtla #22 : Ocak 09, 2011, 07:27:58 ÖS » |
|
Bunun dışında TÜVTÜRK ile Almanya'daki uygulamanın detaylarının edinilmesi konusunda da mutabakata vardık. Bu detaylar burada yapılacak çalışmalara yardımcı olması için bize iletilecek.
Bu cok güzel bir gelisme muhtemelen onlarda kendilerindeki "Antika Arac Plakasi" ndan bahsedecekler. Emegi gecenlere cok tesekkürler.
|
|
|
Kayıtlı
|
|
|
|
SELCUKLU42
Çevrimdışı
Mesaj Sayısı: 345
Abdullah Ener
|
|
« Yanıtla #23 : Ocak 09, 2011, 07:33:54 ÖS » |
|
Hep söylediğim gibi bunlar daha ilk adımlar,Derneğimize ve SN. Cengiz Arsay beyefendiye en içten sevgilerimi gönderiyorum.Evet il,il, dernekleşmekte federasyon için kesinlikle gerekli.Elleriniz dert görmesin,Kendi adıma ,yürüttüğünüz çalışmalar için, tekrar teşekkür ederim.
|
|
|
Kayıtlı
|
|
|
|
kerempaf
İKOD ÜYESİ
Çevrimdışı
Mesaj Sayısı: 852
Kerem PAFLAKOĞLU
|
|
« Yanıtla #24 : Ocak 09, 2011, 07:42:06 ÖS » |
|
emeği gecen herkese çok teşekkürler...
|
|
|
Kayıtlı
|
Kerem PAFLAKOĞLU
|
|
|
chevrolet60
Tayfun AKGÜN
İKOD ÜYESİ
Çevrimdışı
Mesaj Sayısı: 4012
Ne mutlu TÜRKÜM diyene!
|
|
« Yanıtla #25 : Ocak 09, 2011, 07:52:40 ÖS » |
|
İKOD yönetimi, Sayın Cengiz ARSAY ve emeği geçen herkese teşekkürler, böyle böyle daha büyük adımların başlangıcı olur inşallah.
|
|
|
Kayıtlı
|
Cezam müebbet aşk, tek sorun Impalasızlık...
|
|
|
ozseymen
İKOD ÜYESİ
Çevrimdışı
Mesaj Sayısı: 467
Şemsettin Özseymen - 55 Chevy Belair
|
|
« Yanıtla #26 : Ocak 09, 2011, 09:29:52 ÖS » |
|
Değerli dostlar, Mevzuatın yeterli ve bilinçli bir şekilde adlandırılamamış olması, uygulamada yaşanan bilgi ve yorum zaafiyeti ve de kifayetsiz personel hataları maalesef bizlere faturalandırlıyor. Git, gel... Zaten genellikle devlet ve devlet ile ilgili (ilinitili) kapılarda yaşanan sorun(lar) mevzuatı yorumlama ve uygulama bilincinden mahrum amir ve memurlardan kaynaklanıyor. Bir üst kademe genellikle sizi dinler, çare arar. Onun üstüne ulaşma beceriniz varsa iş çözülür. Bürokratik engelleri aşmanız kaydıyla. . Esasen, bizlere, özel muafiyler, özel nişanlar, beratlar, ödüller verilmeli.. İmtiyazlar tanınmalı. Eski eser restorasyonu ne kadar önemli ise ve teşvik ediliyorsa, bizim elimizde bulundurduğumuz değerlerimiz de o kadar önemli ve teşvik kapsamında olmalıdır. Son Söz: Sayın Cengiz Arsay'a ve değerli yönetim kurulu dostlarımıza gayretleri için teşekkür ederiz.
|
|
|
Kayıtlı
|
Three can keep a secret..........if TWO are dead!! Bir sırı üç kişi saklayabilir.......... eğer ikisi ölüyse!!
|
|
|
KORAY78
Çevrimdışı
Mesaj Sayısı: 298
KORAY URLU
|
|
« Yanıtla #27 : Ocak 10, 2011, 09:37:40 ÖÖ » |
|
Dernek yönetimimize ve Cengiz Bey'e teşekkürler.Birlik olmanın faydaklarını gösteren güzel bir örnek oldu.Hala üye olmayan klasikseverlerin de artık biranönce bu çatı altında toplanmalarının ne kadar önemli ve gerekli olduğunu anlamaları gerekiyor...
|
|
|
Kayıtlı
|
Koray URLU- Elektronik ve Haberleşme Mühendisi
|
|
|
papatya54
İKOD ÜYESİ
Çevrimdışı
Mesaj Sayısı: 819
Sedat Papatya/SAKARYA
|
|
« Yanıtla #28 : Ocak 10, 2011, 10:46:58 ÖÖ » |
|
Avrupa Birliğine doğru adım adım gitme çalışmalarında bizlerden istenen birçok maddeyi kah istiyerek kah istekli olmasak da zaman içinde örfümüze adetimize dinimize milliyetçiliğimize uymasa da ağır aksak da olsa alıp alıp uygulamaya koyuyoruz; konumuzu ilgilendiren klasik arabalar ile ilgili birçok alanda örnek alınan A.B. ülkelerinde mevcut yazılı olan kural ve maddelerini alıp uygulamak nedense zor geliyor Devletimize ; sanırım en baş nedeni böylece kayıp sayılacak vergiler ve devletin yanında bu tarz uygulamalarla kazanç elde eden ihale almış veya ihale almışlara çalışan sektör ve yan kuruluşlar;ama "Bir elin nesi var iki elin sesi var" atasözümüz birlik olmanın ses getireceğini ve "Havada duran bir ele bir el daha gerek ses çıkartmak için"güzel sözü de camia olarak daha çok ve daha çabuk birliktelik sergilememiz gerektiğini anlatıyor yani bu anlamda tırnak arasında belirtilen derneğimizin uyarısını da dikkate almalı ve dernek çatısı altında üyeliklerin arttırılmasına çok önem vermeli;Yıllardır ferdi yada gurup olarak çevremizde klasiklerimizle fark ediliyorduk ancak bugün geldiğimiz noktada artık dikkat çekip ses hatta seslerde getiriyoruz kısacası "Artık dikkate alınıyoruz" bu da birlikteliğin en güzel sonuçlarından; çalışmalarından dolayı derneğimiz yönetimine ve ferdi çabalarından dolayı da Cengiz Beye teşekkürler;Sakarya'dan sevgi ve selamlarımla Sedat Papatya
|
|
|
Kayıtlı
|
Anlatılmaz ki;Yaşanır !
|
|
|
kenanshahin
Kenan ŞAHİN
Çevrimdışı
Mesaj Sayısı: 152
KLASİK OTOMOBİL DİYARI
|
|
« Yanıtla #29 : Ocak 10, 2011, 11:44:14 ÖÖ » |
|
Bu tip sevindirici haberlerin artması, hep söylenildiği gibi dernekleşme ve güç birlikteliğinden geçiyor. Yakın zamanda Ankara Klasik Otomobilciler Derneği (AKOD) olarak gücümüze güç katmak arzusundayız. Lütfen destekleriniz esirgemeyin çünkü tecrübelerinize her zaman olduğu gibi dernekleşme sürecinde de ihtiyacımız olacaktır. Görülüyor ki ilgili Bakanlık baskılarımıza kayıtsız kalamamıştır. Buna benzer sorunlarımızı gücümüzü birleştirerek çözüme ulaştırabilmek dileğiyle hepinize saygılar....
|
|
|
Kayıtlı
|
Bir lafa bakarım laf mı diye, bir de söyleyene bakarim adam mı diye ...
|
|
|
|